فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک Water Tek

فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک Water Tek :

فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک (Water Tek)‌ در مرحله دوم دستگاه تصفیه آب خانگی قرار دارد که از پوسته ی پر شده از کربن اکتیو دانه ای تشکیل شده که قابلیت حذف بو ، طعم ، کلر و مشتقات آن و غیره را دارد . واتر تک یک برند تایوانی و با سابقه در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی است .
فیلتر کربن اکتیو گرانول یا UDF به دو دسته تقسیم می شود : 1ـ فیلتر ساده هوزینگی . 2ـ فیلتر خطی (inline) .
فیلتر ساده هوزینگی : قالبی استوانه ای است که بدنه خارجی آن از پلاستیک فشرده ای به نام کارتریج ساخته شده است این فیلتر با اینکه در ابعاد و ظاهرهای متفاوتی عرضه می شود اما همه دارای کارایی یکسانی هستند . این نوع فیلترها باید در محفظه ای به نام هوزینگ قرار بگیرند.
فیلتر کربن خطی : این فیلتر کپسول استوانه ای پلمپ شده است که کربن پودری درون آن قرار گرفته است و نیازی به محفظه نگهدارنده (هوزینگ) ندارند.

معمولا فیلترهای 3 مرحله اول از نوع هوزینگی هستند. فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک نیز از نوع هوزینگی (کارتریجی) است.

ساختار فیلتر کربن اکتیو گرانول :

فیلتر کربن اکتیو گرانول از هر نوعی که باشد ساختار داخلی اش از کربن فعال شده دانه ای است که مانع از نفوذ آب می شود. در قسمت زیر این فیلتر حفره و منافذی به عنوان ورودی آب قرار دارند و در قسمت بالای فیلتر اورینگی از جنس سیلیکون نیز قرار دارد بنابراین هنگام نصب آن باید توجه داشته باشیم که منافذ فیلتر در قسمت زیرین قرار گیرند . نحوه ی عملکرد این فیلتر به گونه ایست که آب در اطراف آن ریخته می شود و پس از آن که با کربن تماس برقرار کرد از قسمت بالایی فیلتر خارج و وارد مرحله بعدی می شود.

فیلتر کربن اکتیو گرانول از پوسته نارگیل تهیه می شود . این کربن یکی از بهترین کربن های موجود در بازار است که قابلیت جذب املاح مضر و حذف رنگ، بو و مزه ی نامطبوع را دارد.

فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک WATER TEK

فیلتر کربن اکتیو گرانول واتر تک WATER TEK

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه: ۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط