قفل اتصالات فیتینگی در دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر تک

قفل اتصالات فیتینگی در دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر تک

اتصالات فیتینگی نوع جدیدتری از اتصالات می باشند که امروزه به جای اتصالات مهره ای در دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر تک (water tek) مورد استفاده قرار می گیرند.

اتصالات فیتینگی به دلیل تعویض آسان و با سرعت بالاتر کارایی بیشتری دارند، اما در کنار مزایا گاهی اوقات نشتی آب از اتصالات فیتینگی مشکل ساز می شود.

به این شکل که اتصالات فیتینگی دارای حلقه ای گرد در اطراف ورودی اتصال می باشند، این حلقه قابلیت حرکت دارد و به سمت داخل و خارج اتصال حرکت می کند.

در صورتی که حلقه اتصال به سمت داخل قرار گرفته باشد، می توان به راحتی شیلنگ تصفیه آب را از اتصال خارج کرد.

اما اگر این حلقه به سمت خارج باشد دور شیلنگ تصفیه آب قفل شده و اجازه خارج شدن و یا به اصطلاح در رفتن شیلنگ را نمی دهد.

البته بیرون نگه داشتن حلقه اتصال به صورت دائم امکان ندارد و به همین دلیل شیلنگ با ایجاد فشار از سوی آب ممکن است خارج شده و سبب ایجاد نشتی آب شود.

برای اینکه حلقه اتصال فیتینگی به سمت بیرون نگه داشته شود و شیلنگ را دور خود قفل کند، قطعه به نام قفل اتصالات یا خار فیتینگی طراحی شده است.

خار فیتینگی قطعه ای بسیار ساده و کوچک است که به دور اتصال قرار می گیرد. کار خار فیتینگی این است که حلقه نگه دارنده فیلتر را به سمت بیرون نگه دارد و از احتمال در رفتن شیلنگ جلوگیری کند.

با استفاده از این قطعه عایق بندی اتصالات فیتینگی بهتر انجام می شود و احتمال نشتی آب به حداقل می رسد.

به همین دلیل پیشنهاد می شود در تمامی اتصالات فیتینگی این قطعه را نصب کنید.

کار کردن با خار فیتینگی بسیار آسان است و تنها با بیرون کشیدن حلقه نگه دارنده اتصال و نصب خار فیتینگی در پشت آن می توانید این کار را انجام دهید.

قفل اتصالات فیتینگی در دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر تک

قفل اتصالات فیتینگی در دستگاه های تصفیه آب خانگی واتر تک

شرکت کاسپین ارتباط عرشیا کمپانی ccra پیشگام در ارائه خدمات آب و فاضلاب، طراح و سازنده انواع دستگاه های تصفیه آب اعم از خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی وتهیه و توزیع انواع فیلترهای کارتریج در اندازه های متفاوت و قطعات و لوازم یدکی، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

ccra با تامین قطعات ولوازم یدکی دستگاه تصفیه آب برند و انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب به صورت کاملا اصل و اورجینال و با کادری مجرب و کار آزموده در اسرع وقت آماده خدمت رسانی بصورت حضوری درمحل شما مصرف کنندگان محترم , آمادگی خویش را اعلام می دارد.

جهت سفارش و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب اینجا را کلیک نمایید.

جهت هرگونه سفارش وخرید با شرکت تماس بگیرید.

تلفن تماس۶۵۵۲۲۹۲۳-۶۵۵۲۲۹۶۳-۰۲۱           

همراه۰۹۳۶۴۸۴۸۹۲۰-۰۹۱۲۲۹۷۲۰۹۱

مطالب مرتبط